vad jag trodde var 1-0 till mig blev snabbt 1-15 till min bror


Fan asså det här med gliringar i min famlij... Jag är offret för dessa i min famlij, och när jag äntligen får chansen till att ge tillbaka så vänder min lillebror snabbt det till något negativt om mig.
Som ikväll till exempel, min bror liger sjuk i soffan. Hostar, snorar och är helt mjäkig. YES här är min chans!
- Fan Charlie ligger du här sjuk och jävlig. Är du mes eller? Kom igen för fan! Upp och hoppa inte tycka synd om sig. (jag)
- Ska komma från dig hyppis! Jag åker inte in till sjukhuset varje gång jag har ont nånstans. (Charlie)
- Du jag behövdes faktiskt operas!
- Ja precis jävla mes, vi andra står ut med smärtan!
- Käften jag fick smärtstillande, och du ska inte säga något du går på rehab!
- Smärtstillande är för veklingar. Anna du är noob du är inte tillräckligt gammal i gamet. Tabletter är old school, jag har redan passerat det. Nu är det rehab som gäller, se bara på celeberty rehab. Inte fan skulle de göra ett sådant program om det var old school.
Och efter detta bryter vi ut i skratt och min bror har återigen vunnit en fajt. DAMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0