Ms sleepy

Redovisningen idag gick bra, men jag hakade upp mig på vissa ord bara för att Bellis sa det precis innan redovisningen.
- Hur uttalar man det där?
- Bla, bla,bla ordet.
- Shit va svårt, jag skulle haka upp mig på en gång
.
Och tror ni inte att detta händer sen när vi redovisar. Men annars så gick det bra.
Sedan blev det pannkakor på vintertullen, när de var uppätna och Bellis och jag var mätta så åkte vi in till stan eftersom hon skulle byta ut en t-shirt åt David. Jag tog mig ner till blå linjen och åkte till Kista, sedan bussen hem därifrån. Trött som jag var somnade jag i soffan med ZTV i bakgrunden, SVENSK MUSIK MIX på. Så det var najs. Vid 3 gick jag för att hämta Anton på skolan men han ville följa med Oskar hem så det fick han. Jag tog hans ryggsäck och åkte hem för att rasta lilla Rusty. När jag kom hem satt jag och samtlade lite emd lillebror och nu sitter jag här framför datan och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka och titta på skidkläder åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0