update

Det blev ett tråkigt cafeteria pass igår också, men jag fick sluta lite tidigare så att jag kunde åka hem till Henke med brudarna. Men jag och Ida åkte snabbt hem igen för jag var helt slut efter passet i cafeterian.

Imorse vaknade jag av att Martin stod i dörröppningen och sa att jag hade telefon. Krimmi som ringde tydligen hade hon ringt på min mobil men den hörde inte jag och den ligger fan under kudden ju! aa eller under en av alla kuddar i sängen ibland får man leta lite efter den. Men men, det bar av ner mot vallen för träning och nu ligger jag i sängen och ska vila upp mig en stund för vid 19.00 kommer alla brudar och det är dags för 20års middag a la Ida.

BTW, pratade med Sanne idag! Vi har mycket att ta igen nu fan! saknar skit fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0