Tjillevippen!

Hola senoritas! Jag hann hem emellan iaf. Så nu står jag och packar det sista. Det är massa småsaker som måste med, juste får inte glömma underställ till trunken!
Skolan flöt på snabbt som vanligt, vi satt vid datorerna och gjorde nada. Lunchen avnjöts(?) med Bellis och John, fast njöt gjorde vi inte. Det var nog de äckligaste pannkakorna någonsin. Nej usch de var inte goda, blev mest lek med maten. Ibland är det skönt att vara 3år igen.

Och ännu har jag inte träffat Sanne än, det är helt sjukt! Från att vara med varandra varje dag till att inte ha setts på över 1 vecka snart 2 till och med! och nu åker jag till Finland och när jag kommer hem ja då har hon åkt till lofsdalen och kommer inte hem förens lovet är slut. Huvva! Hur ska vi klara oss? Det blir fan över 3 veckor! Nej det är mitt fel! Jag skulle aldrig ha gått hem till Maria när jag kom hem från Åre, jag skulle ha åkt direkt hem till Sanne istället!

I'm off see you on sunday!
Dagen som Gud skänkte till oss som vilodagen, TACK det kan behövas!

Kommentarer
Postat av: Maria

vilken diss på den, skulle aldrig gått till maria, tack! haha

2009-02-19 @ 20:39:36
URL: http://mariae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0