Thats the way aha aha I like it

Ohyes! Under familjetrippen bestående av Ida, mor och jag... Det blev ett par nya solbrillor! Och ja, jag har saknat mina gamla som gick sönder i prag så det var som om "gud" talade direkt till mig när jag såg dem. Köp dem Anna! du förtjänar dem! Fast denna gång blev det inte ett par svarta utan det blev ett par leopardfärgade. Men jag kan lova er att svarta kommer att införskaffas, funderar även på ett par vita. Det skulle vara skit snygg nere i Alanya när man är bajsbrun och sliten! Då kan det vara bra med brillor som täcker sarjade ögon. Åh vad jag längtar! Vill vara där nu nu nu! Och det är inte SÅ långt kvar, 112 dagar! Det kommer att gå snabbt eftersom vi har ett par stopp på vägen. Om exakt en månad fyller Sanne 19år och papidos(28dagar!) och en månad senare fyller jag 18år! 13april, 57dagar kvar. 5juni Sannes student, 6juni vi sätter våra arslen på ett plan till alanya!

Andra viktiga datum som kommer upp inom snar framtid...
19-22 februari FINLAND
21 februari IDA 20ÅR! DET SKA FIRAS! 
28februari MamiDos birthday!
3mars HELENA 15ÅR!
7mars ringette turnering
8mars AGGELITO 18ÅR! (Big mistake! jag hade råkat skriva 7 men det är ju såklart 8mars hon fyller år!)
24april Tildas skiva
5maj Sannes skiva


Happy happy! Smile bitch you're on camera...


Kommentarer
Postat av: angelica

om jag äe aggelito så fyller jag år den 8 mars anna :D men jag vet inte om du menar mig hahah :P

pusspårumpan

2009-02-16 @ 00:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0