ScooterSameStockholm, jag är tillbaka!

Det har varit fullt upp sedan jag kom hem från finland så det har inte funnits ens en gnuttas tid till att skriva i bloggen. Eller nu ljög jag, tid har det funnits men absolut ingen lust, men nu sitter jag här!

Finlands resan var otroligt rolig! Bussen lämnade vallen vid 17.15 och sedan fick vi vänta vid silja terminalen tills 18.45 då insläppet på båten startade. Direkt upp till buffén, sedan taxfree. Morgonen när vi kom fram var det en lång bussresa fram till Tikkakosti. Flickmatch, sedan junior match, flickorna spelade lika vi förlorade tyvärr. Efter matcherna skulle lagen mötas upp på en ungdomsgård för att umgås, dock somnade jag på en soffa sedan var det dags att åka till hotellet och sova. Jag, Cissi och Ida somnade till Miami Ink. GRYMT! Sedan upp för frukost, sedan till ishallen där jag hann spela en halv match. Jag gick in i en närkamp och råkade få axeln ur led så då bar det av in till sjukhuset för min del och sedan satt jag där tills bussen hämta upp mig och vi åkte hela laget till färjan.
Eftersom det var Idas födelsedag så gick det åt många flaskor på buffén och folk blev glada i hatten. Sedan ner till hytten, ombyte och sedan upp i baren. 1 timme innan färjan skulle lägga till i stockholm så sprang jag och Hörberg runt och letade efter mackor, och 20 minuter innan färjan la till så gick jag in i min hytt för att packa väskan.

Så där har ni min finlandsresa!

Måndagen spenderades på Löwet för att röntga min axel sedan mötte jag upp Maria och då bar det av till Waxholm, där vi båda fick lite för mycket av det goda. Micke kom och hämtade oss med bilen och vi hade en sjukt rolig bilresa hem.
REsten av dagarna har vi bara legat hemma och degat tittat på tv och garvat åt Marias bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0