No school today

Sömnlös natt med sjukhusbesök gör att man ligger kvar när alarmet ringer, eller för min del hann det aldrig att ringa jag stängde av det en timme innan det skulle börjar tjuta. Klockan var då 05.00 och jag hade inte sovit en blund.
Men när jag sedan vakna vid 12 så klev jag upp och käkade sedan blev det massa ärenden i centrum. Bland annat polisen för att klaga över mitt trasiga pass. Så nu får jag göra ett nytt efter personsidan i passet har trillat loss. Aj aj inte bra.

Jahopp, sen då? Jo då gick jag till min gamla skola, HELENELUND! och hälsade på min mellanstadie lärare, och ja vi har fortafarande kontakt. Hon kommer ju på min student nästa år, det gäller ju att planera! Nej men hon ska faktiskt bjudas in när jag fyller 18 och kalasar för det.
Påväg från HLD så ringde syster yster och fråga om jag ville komma och hålla henne och Rusty lite sällskap, så jag gick förbi Gateau och köpte med lite fika. När jag kom fram så attackerade Rusty mig med pussar och var hur glad som helst.
Hemma har jag bara tagit det lugnt, fixat naglarna och nu ska jag ner till ishallen och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0