Ni måste vara idioter

Idag försökte jag mig på att åka skidor, jag kom 50 meter och vad lärde jag mig på det?
- att de som åker skidor måste vara dumma i huvudet, för det gör så jävla ont i fötterna utav pjäxorna. Hur kan man utsätta sig för smärtan frivilligt? Det är sjukt!
Så jag vände i backen och knallade hemmåt, sedan har jag sovit på soffan, och nu sitter jag här. Kan maten bli klar snart jag är sjukt hungrig!


Sanne taggar som fan inför alanya och skickar massa reseberättelser från folk som varit i alanya. Å jag vill bara vara där nu. Sätt mig på ett plan dit ner nu!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hur länge ska du vara i Åre då?

2009-02-13 @ 00:00:34
URL: http://jeskka.blogg.se/
Postat av: sanne

hon vill hem nu nu nu till mig eller jag menar alanya, jag är cp taggad, morsningkorsning!

2009-02-13 @ 07:58:59
URL: http://barasanne.blogg.sene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0