Nämen tjenare Niklas!

Hemma och mellanlandar som vanligt.
Imorse tog jag mig rejält i kragen och drog mig upp ur sängen redan vid 05.45 sedan bar det av mot skolan där vi hade muntlig presentation av engelska boken. När det var klart satt vi bara och latcha i 2 timmar. Och vi har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde idag.
-Hur många har du med mig?
- TRE! och du kan inte stoppa mig!


Idrotten idag bestod av isvak men icke sa nicke, aldrig att jag tänkte hoppa i det där kalla vattet och simma bland fiskarna. Nej huvva, de fick klara sig utan mig inne i bastun sen för jag drog direkt till nästa is. Sista flickträningspasset innan finland och nu är jag som sagt bara hemma oc mellanlandar för snart det av ner till ishallen igen för nästa träning.
Bilder från isvaken kommer sen. Btw en utav idrottlärarna, Niklas, som var med var en gammal elevassistens på min förra skola. Han jobbade faktiskt i min klass! Så det var kul att se han igen.

OCH ETT LITET FÖRTYDLIGANDE! AGGELITO FYLLER JU SÅKLART ÅR DEN 8MARS INTE DEN 7 SOM JAG AV NÅGON KONSTIG ANLEDNING SKREV. HJÄRNSLÄPP HELT ENKELT! DEN 8MARS ÄR DET ALLTSÅ SOM GÄLLER! sorry Agge, tro inte att jag hade glömt det har bara blivit fel när jag skrev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0