kravmärkt?

Jag hittade både byxor och jacka idag! +en varmtröja att ha under jackan och sedan en rolig liten mössa.
Det har varit ett jäkla jobb att hitta de rätta byxorna och den rätta jackan. Jag har ju lite kriterier...
Byxor: Får inte ha konstig material som ser "plastigt" ut
Om det är ljusa byxor så får de inte bli mörka när de blir blöta , för om jag sätter sig ner på rumpan så ser det ut som om man kissat på sig sen när man reser sig.
De får inte sitta konstigt i rumpan
Inte för många fickor
Inget konstigt mönster, typ skrik gröna rutor med rosa grund... you name it och massa mer
Jackan: Ja här är det inte lika många krav
Men jag var ute efter en jacka utan dragkedja, en sån man drar över huvudet. En anorak jacka fick jag lära mig att det hette.
Måste matcha till byxan, dock ej samma färg!
Ficka på magen.



Nej nu måste jag sova, matte prov imorn. Hur går det tror ni? Jag tror på inget betyg alls, som vanligt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0