Jag kommer sakna dig Danteman, be nice!

huvva! Det var med ett tungt huvud jag klev upp ur sängen imorse. Att kliva upp 8 en lördag är inget man längtar efter. Aja, men upp klev jag iaf. Åkte till ishallen eftersom små flickorna hade match. Jag var inte kvar hela matchen efter som jag skulle iväg och jobba på lekhuset. Fick veta senare att vi vann matchen med 7-5. Efter jobbet åkte jag hem till Sanne, vi hyrde film, grillade och bara segade. Filmen.. systrar i jeans, andra sommaren. Nja den var väl sådär..

Aja nu sitter jag på mitt rum och ska väl egentligen packa klart väskan. För imorn åker hela familjen upp till lägenheten i ÅRE. Det ska bli skönt att vara ledig en vecka från skolan, men inte skönt att kliva upp 7 imorn bitti för att sätta sig i en av bilarna och sedan sitta där och göra ingenting i typ 100timmar.


Ha det så kul i skolan fuckers! själv kommer jag susa ner för backarna eller sitta hemma i bastun och bara ta det lugnt! Dock följer datorn med för lite skolarbete.

See yah later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0