It's hot in here

Hittade inget under shopping rundan, eller jo en sjukt snygg jacka men mamma tyckte inte att det var en jacka som man åkte snowboard i så den får vänta. Jag får väl se till att inte hitta någon annan så kan jag få den ändå. Eller så kanske jag kan få 2?
Ja det är ju faktiskt synd om mig, jag har fått benhinneinflammation! Så nu går jag och småhaltar på bägge benen, det är inte en vacker syn för ögat. Så snälla mamma jag kan väl få den jackan i "det är synd om Anna, nu blir hon glad present"? SNÄLLA!

Det få helt enkelt bli en ny runda på fredag, för att leta efter  byxor och jacka. Måste hitta något innan Åre, fast det går ju ioförsig att köpa där... men det är skönt att ha det gjort innan, så att jag kan njuta av backarna. Det vill säga de dagarna innan jag tröttnat på backarna och sitter hemma i bastun istället. Kan det bli varm bastu möter kall öl, som möter Anna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0