Hemma!

Eller egentligen inte. Sitter hemma hos Marrehagge och chillar. Hann bara hem och vända, ville ut ur huset innan allt tjaffs skulle börja om vem som skulle packa upp vad så jag drog innan det hann dra igång. Och det gjorde att jag dissade Sannebannebajs, skulle egentligen hem till henne men jag försvann till Mary istället. Ska ju ändå till Sanne imorn! Och nu får jag närmre hem ikväll efter Beck.

Bilresan gick väl bra, endast några tjaffs. Men jag begravde mig i boken och in med hörlurar i öronen och på med högsta volym så slapp men höra det.

Kommentarer
Postat av: sanne

kan inte imorgon, ska fika med hagge då!

men vi får ta & höras. pussy

2009-02-15 @ 23:36:38
URL: http://barasanne.blogg.sene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0