Äventyr?

Nja, hela den här resan har varit en bergochdalbana, och Sanne har ofrilvilligt fått vara min lifecoach. Inge jävla psykolog snack tack! (internt) Nej huvva denna resa har vekligen varit en... vad ska man säga. Rolig tråkig och outhärdlig. Påminn mig att aldrig mera resa iväg någonstans ensam med min familj. Visst jag gillar min familj men vi är alledeles för olika för att jag ska klara av att vara ensam med dem mer än ett par dagar. Det kanske inte är så konstigt iaf att jag nästan bor hemma hos Sanne nu för tiden.
Nej nu ska vi inte vara bittra, jag gillar min familj men jag orkar bara inte med dem alltid. Men idag ska vi ut på famlije äventyr.Vi får väl se hur det slutar....
Hej då!

Kommentarer
Postat av: sanne

sanne goes LC! hell yeah.

ehm , klart du bor hos mig, när du vill, hur du vill & vars du vill, shit pommes, gjorde en tabbeliscus igår, i tell you later nu: duschen!

fuckoff <3

2009-02-14 @ 16:53:44
URL: http://barasanne.blogg.sene.blogg.se/
Postat av: sanne

märks att du har vart med mig, börjar säga mina uttryck, "huvva" " jackshit" osv, softilscous!

2009-02-14 @ 16:54:44
URL: http://barasanne.blogg.sene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0