ÅRE, ingen backe idag

Tröttnade rätt så rejält på backarna igår, så jag blev kvar hemma i lägenheten idag. Skönt!
Dock finns det ju skolarbete att göra, jag kanske borde logga in på mailen och kolla vilka uppgifter jag har fått från skolan. Dock vet jag redan att jag måste läsa klart min engelska bok. Så jag kanske ska gräva ner mig i den efter filmen som min bror satte igång för ett tag sen. Mr bones, jag skulle inte påstå att det är en film att rekomendera, dock får man ett litet skratt då och då men den är ändå inte bra. Jag vill se skräck! Något som verkligen skrämmer mig.

Igår glodde vi på Oceans eleven och jag älskar de filmerna, snygging hit och snygging dit! Dock ingen skräckis men det borde ni nog veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0