Workshop at Jensen Gymnasium

Imorn krigar vi oss upp och går till skolan. Jag ska bege mig till jensen gymnasium och jag får sällskap av Maria. Eller ja en bit iaf, på bussen och halva tågresan. ÄR det värt det? Att gå upp alltså, för att åka tåg med HENNE? Ja klart värt det. Vi kan ju make up some plans fot the weekend lixom. Gud nu känns det som massa ordspott här faktiskt, och ja det är det och det kommer mer. Jag ska kriga mig upp klockan 7 imorn och ta mig till skolan för att gå på jensens temadag, som går ut på att man tvingar runt alla elever på minst 2 föreläsningar för att sedan avsluta dagen med en Workshop. Kul? Nja, inte mycket. Värt att gå upp för? NEJ! Åka buss med Mary och behålla studiebidrag? KLART VÄRT DET!
Tror ni Jensen har hög närvaro procent imorn? Jag tror på ca 56%.


Juste fan, TVÄTTEN! Måste hängas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0