what a waist of time

Whiskey - Lullaby, Beyonce - Ave Maria, Volbeat - Still counting, det är låtarna som rullar just nu på min spellista och jag har lyssnat på dem i över en vecka om inte mer. Jo det är fan mer. Dags att byta? Nej absolut inte för jag gillart! Samtidigt som jag lyssnar på dessa låtar kan jag inte låta bli att tänka...
Det är skola imorn, mediekunskap, religion (lyssna på seminarium), Svenska C (skriva uppsats). Dagen könns som ett jävla waist of time, som ett tidsfördriv tills jag ska vara nere på solna is för att förhoppningsvis få mina skridskor fixade så att jag kan träna igen. Och om inte ja då får jag sitta på sidan och fördriva tiden med.. ja det vette fåglarna, hockeypojkar? Upp till bevis säger jag. Jag vill göra en ny tatuering, jag vill fixa mina naglar, jag vill ta studenten, jag vill vinna flera miljoner, jag vill ligga på en strand med en drink i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0