raggadischdisch

Om 38 minuter går bussen mot skolan, och innan dess ska jag hinna duscha, klä på mig and put some make up on, ta på jackan och knyta skor + gå till bussen som tar 2,5minut. Det ser tajt ut, mama drive me to the trainstation?  Och allt detta gör jag för att hinna till skolan som börjar 13.45 med svenska C sedan Coachsamtal ochför att avsluta med Internationella relationer. Säger er inte mycket va? men om jag talar om att jag SvC och IR har ett samarbetsarbete ihop som jag för i övrigt inte tänker skriva så kanske ni förstår att det känns riktigt waist of time att åka till skolan.
Och när jag vet att mamma ska åka och titta på soffa till vardagsrummet, jag vill med och välja!
Och när det ryktas att Maria bara ligger hemma och slappar, istället fär att vara i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0