Minusgrader men det värmer i hjärtat

Har sprungit våning upp och våning ner idag i skolan, men jag har haft sjukt kul. Fler sådana dagar tack jensen!
Efter skolan åkte jag till solna och mötte upp Linda och Tessan, för att bege oss till Öarna. Varmt där inne men usch så kallt det är ute idag. Minusgrader och allt, jag som hade glömt tjocktröja. Hittade en fin som jag skulle köpa men då fanns den inte i rätt storlek så det var bara att stå ut med kylan.

Men nu är jag hemma och ska röja lite snabbt på rummet eftersom mamma kommer hem idag. Och rummet måste se representabelt ut när hon kommer hem, men jag ska ju vara nere i ishallen om 30 min så det får bli en snabbröjning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0