Let's get this cleaning part started

Som vanligt, de dagar då jag blir hemma så sysslar jag med antingen skolarbete eller städning&tvättstuga. Arbetet för den mentala träning är inlämnat, så jag klarade deadlinen med råge som är ikväll 22.00. Så nu är det vöäl bara städningen kvar. In med den nytvättade tvätten i garderoben och ner till tvättstugan med den smutsiga. Och då borde golvet börja synas igen, värre är det dock med skrivbordet som inte sett dagsljus på år och dar, inte ens datorn får plats där längre, just nu ar jag den på en stol. Nej, let's get this cleaning part started.

Kommentarer
Postat av: Linda

FAAAN vad söööt bild haha ja döör :D!

2009-12-09 @ 16:46:55
URL: http://Linda.devote.se
Postat av: Gabriella

aaaw tunvägen 35 fåräävööör!<3

2009-12-10 @ 23:56:44
URL: http://simplygabriella.devote.se
Postat av: Anonym

Tunvägen 35/37 rocks!

bästa gården ever!!! :D

2009-12-15 @ 13:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0