Jag vill ha fredag

Det är bara tisdag och jag vill ha fredag, fast inte denna fredag utan nästa vecka. Jag vill inte sitta här med näsan i religionsboken. Jag vill ha nästa vecka, fredagen den 18 december, precis det jag vill ha. Fredagen den 20 december då vi återigen beger oss ut på det stora blå och över till finland. För att återigen ta ett par skär på den finska isen, och för att ännu en gång få riktig ringette och mot riktigt bra motstånd. Tillsammans ska vi i SNS uppleva en av många resor vi kommer att göra tillsammans. Trots att vi har minderåriga i laget så brukar det bästa av våra resor bli censurerade då det förekommer en jeklans massa barnförbjudet, men vi gillart och vi gillart för det är vi som är Stockholms North Stars. Det ryktas även att vi inför denna resa får sällskap av ett mycket trevligt och kärt gäng. Nämligen NSU, North Stars Ultras, och det ryktas även om att det är de som håller ställningarna i och utanför arenan.

Kommentarer
Postat av: marren

anna det är fredagen den 18 december ditt pucko hahah

2009-12-08 @ 22:07:09
URL: http://mariae.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja det är det haha, oups!

2009-12-09 @ 09:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0