Födelsedagsfirande

Redovisningen idag gick väl bättre än jag trott även om det var knackigt, men det är ju precis så som Hinayana buddhismen är, så det är väl ändå...rätt? Fick även under engelskan veta att jag är den ända som har obligatorisk närvaro under nästa vecka måndags lektion, de andra får vara lediga men icke jag. Jag förtjänar det väl kan man säga, dock kan jag ju se det som en prviat lektion då vi ska gå igenom det som jag missat och som kommer att komma på provet. Katjing!

Men för att komma till the main subject of today... Idag har vi firat världens bästa mamma. Hur gammal hon är nämner vi nte här för det vet jag att hon inte vill, men det ryktas om 50års kalas nästa år.
Födelsedagsmiddag blev det på Silverwooken, hur gott som helst. Efterrätt blev det hemma eftersom det inte finns någon efterrätt i världen som är så god som min systers marängglassblåbärsmultron tårta! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0