We're looking for the perfect skates in size 36

Träning idag, och vi konstaterade att det verkligen är dags för nya skridskor eftersom de har blivit så mjuka att Dennis var tvungen att tejpa dem så att jag skulle få lite stabilitet i dem coh lite bättre blev det ju. Men livet är hårt när man ska köpa skridskor och har storlek 36, dvs barnstorlek! Detta gör att skridskorna är mjukare än vanligt och med en dam med mina kilon och muskler så försvinner den lilla stabilliteten väldigt snabbt. Så i veckan ger vi oss ut på "rör" jakt!

Och imorn är det skola! woho, så vi har längtat eller hur! Nja, kanske inte riktigt men att börja 13.50 sitter ändå ganska fint, som ett plåster på såren nästan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru lilla Ö, kolla på dom jag kör med. för jag har ju typ 36 i mina, CCM funkar suveränt. ;)

2009-08-31 @ 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0