Vi är inte som alla andra, vi är lite bättre


Oj oj oj! Grillpartyt igår var verkligen som grädden på moset. Det var riktigt jävla grymt. Bra sällskap, som alltid, bra mat och allt vad SNS har att bjuda på och att vi kör igen nästa vecka gör det bara bättre. Ni kallas lagKAMRATER, och jo visst fan är vi kamrater.
Efter middagan, ett par timmars prat och partande så hoppade Caserollen, Sofie och Linda upp på cyklarna och jag satte mig på Lindas pakethållare och detta mitt under det värsta spöregnet och jag kan då säga att jag var glad att jag valde stövlarna för kvällen. Cykelturen gav oss inte bara många underbara skratt, den gav oss även en ny vän. Vi kallar honom staffetpinnen. Pass it forward.
Och imorse vaknade jag upp på bortaplan men jag tog mig snabbt till hemmaplan och såg underbara AIK vinna mot trelleborg. Det kallas serieledning och lillebror kan vinka hem.


När man växer upp vill man vara som sin stora syster, och när man blir äldre vill man bli som sin mamma. Men det vill inte jag. Ända sen jag var liten har jag alltid velat gå min egen väg. Jag vill inte vara som någon annan, jag vill vara mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0