Stockholm North Stars

Ja ni mina små vänner. Jag har hunnit vara ute med Isabelle från min klass och vi hade minsan en rolig kväll och för att inte tala om bussresan hem. Jag kan ju bara säga en sak och det är att jag är glad att mina förälldrar låtit mig smaka på både det ljuva livet i lite finare områden och det bittra livet i slummen, men mer om det någon anna gång för nu ska vi prata om Stockholm bästa ringettelag, nämligen Stockholm North Stars.

Idag var som sagt vårat första ispass innan Prag och "gud" så skönt det var att kliva ut på isen och ta de där första skären. Känslan asså, ja den går inte att beskriva den måste upplevas. Det är lixom som en iskall bärs och en pizza på sommarn i stekanade sol fast ännu bättre! JA det ska gudarna veta att det...det är riktigt jävla bra!
Och efter träningen blev det movie time med biokvartetten, Matilda, Ida, Marren och jag. Denna gång blev det Harry Potter.


På tal om ingenting så var Frida väldigt på alerten i fredags när vi träna och efter en fet tackling, och för allas vetskap det var fys och vi spelade FOTBOLL, och en spelare som blir liggandes så utvecklas denna konversation.
Någon- vänta spela inte, hon ligger ju skadad.
Öberg- Äh vi i de här laget kör inte riktigt på fair play.
Frida- Jaså, inte i den här sporten heller?

Kommentarer
Postat av: Caserollen

Ah men de är underbart Öberg!

2009-08-03 @ 14:31:53
URL: http://fgauw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0