Pump the volume

Bilturen igår blev helt hysteriskt. Nej men massa musik och far å fläng åt alla håll. Vi hade en rolig kväll helt enkelt.

Och idag klev jag upp med tuppen? nej jag väcktes av att det ringer på hem telefonen och samtidigt ringer det på mobilen, så jag fick ignorera mobil samtalet som kom från Maria. Jag visste ju ändå redan vad hon ville, och det var att jag skulle hänge med på hockey. Men icke sa nicke det ville jag inte för jag ska nämligen spendera hela kvällen i sollentuna ishall då djurgårn spelar mot malmö och jag ska jobba i VIP-baren. Så har ni inget för er, åk ner till vallen och njut av hockeyn.

Nej nu...back in to the sun! Måste ju passa på medans den lyser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0