Pill i stjärten och ha det bra, ligga lite å fundera

Trött som vanligt somnade jag direkt när jag kom hem från skolan, eller jag hann med en snabb lunch innan. Sov fram tills 16.40 då det var dags att kliva upp ta bilen och åka hem till A&L, L drog iväg på fotbollsträning och A kom hem från fotbollsträning så det var snabba puckar med att få fram maten. Vid 19 gick A och jag ut i trädgården och plocka körsbär sedan gjorde vi en grym fruktsallad, och vid 8 var jag hemma igen.

Kastade i mig mat och skynda iväg till solna där jag mötte upp, Marren, Kakan och Memme, blev prommis, gungor, glass och cola. Lugn nu allihopa det är lång tid kvar till beach 2010! och till den statsar jag att gå upp 20 kilo till så Matilda har laddat upp med bullar här hemma direkt från OKQ8, sug på den du! Men innan vi for hemmåt så var Marren upp till Kakan och hämta en bok, en "Kirrar biffen" bok. Så nu sitter hon hemma med läxor, hon ska lära sig allt Kakan redan kan +lite till.

Peace out fuckers vi ses imorn! Och till alla er som inte har sovmorgon imorn...jag börjar klockan 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0