I think someone's nervous

Kollade nyss inkorgen på mailkontot, ajaj, detta tjat om packningslistor. De är fett bra egentligen man slipper lixom tänka själv. Men hallå! Jag är fett nervös inför Prag och jag vill inte packa, jag packade ju nyss upp väskan från Helsingborg. Ja, jag kom hem därifrån för en vecka sen men packningen låg i väskan fram tills imorse. Jag vill inte packa väskan, packa är ÖVERSKATTAT!

Och för att inte tala om all musik som måste fixas och in på Ipoden. Åh, det blir bara mer och mer! Nej! HJÄLP!

Bästa bilden för att förklara hur jag känner just nu, helt jävla förstörd inför packningen! VILL INTE! Men jag vill till prag, kan någon komma och packa och fixa och trixa allt åt mig!
P.s jag vet att ni diggar hakan! Den  är fet najs! SEXY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0