Hola at ya hottie!

Det var en mycket trött Anna som klev upp imorse, 25 minuter innan jag skulle vara hemma hos A&L, men som tur va så var mamma hemma så hon körde mig dit bort. Vi får väl helt enkelt skylla på bilpromenaden igår, även om det inte blev så himla sent, men det var svårt att sova när man fått i sig så mycket frisk luft under kvällen. Annars idag har jag bara legat och degat ute i trädgården med den bästa, färgat utväxten, mamma kom hem med sushi åt mig och ohja vad jag har längtat efter min sushi! mmm det var ljuvligt gott! och tack tack, vi får inte glömma att tacka solguden för solen. Här klagar vi inte, fint väder imorn oxå tack!

Jag Maria och Micke tog dodgen och åkte ut till Ekerö och chilla lite, Maria badade och bilfärden bjöd på många skratt. Att vi sedan åkte til Max och mötte upp Carro och Emma gjorde inte saken värre speciellt inte när det satt världens jävla hottie inne på Max. Emma det är bara att du fixar fram numret nu! mmmm, rakad tatueringar, på halsen!, och jävligt snygg, vad mer kan man begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0