Always looking up

Imorse trodde jag verkligen att jag skulle dö när jag klev upp ur sängen. Det var med tunga ögonlock som jag ställde mig i duschen och det var med tunga steg jag klev mot bussen, men jag tog mig till skolan och jag lyckades. Dock får jag byta resväg iår, fram till hösten iaf, eftersom det bygger om på blå linjen. Detta gör att jag måste åka pendeltåg och de är alltid proppfulla så jag måste alltid stå upp. Lagomt kul på morgonen när man är trött och irriterad och när man är kort så är det alltid folks armhålor överallt, och låt mig tala om att alla duschar inte på morgonen.

Men jag hade kul i skolan idag ändå, jag fick träffa Shavin, John, Grenda och Sebbe igen! Och stackars Isabelle låg hemma med magsjuk mage, KRYA PÅ DIG! Sista året nu classmates, and let's make it the year to remember!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0