81 dagar, dvs 12 veckors sommarlov börjar lida mot sitt slut


Imorn, eller ja idag om jag ska gå exakt efter klockan...men iaf den 19 augusti hälsar Jensen Gymnasium alla elever välkomna till läsåret 09/10 och som för mig är kännt som det sista året på gymnasiet! WOHO studenten ligger runt hörnet, det är inte ens ett år kvar!
Så det här är egentligen min sista riktiga sommarlovskväll, och ska jag verkligen spendera den framför datorn? Nej ni jag har faktiskt varit så slö iår att jag har tagit lite längre sommarlov. Det började med att jag åkte en vecka innan skolavslutningen och det slutar med att jag tar ledigt de första tre dagarna i skolan.
Och för att nu visa att jag inte tappat mina matte kunskaper, de få jag har, så ska jag nu berätta för er att ja har haft sommarlov i 11veckor dvs 76dagar och det har varit SKÖÖÖNT! Och kvar är det 5 dagar och det gör att jag kommer ha ett sommarlov på 81 dagar, dvs 12 veckor. LOVELY! Så på söndag säger vi hejdå sommarlov för alltid och det skall få sig ett riktigt avskedsparty. Då spårar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0