Psykologi A

Jävla fanskap, kan det bara ta slut. Nej fan nu är det inte långt kvar, jag har lyckats skriva om de 4 perspektiv jag ska skriva om så nu är det bara analysen kvar. Men hujeda mig, usch! Och samtidigt springer mamma runt i huset och plockar och donar eftersom jag fyller år imorn, jag som skulle hjälpa henne städa men här sitter jag istället. Kanske borde lägga på ett kol.
All städning måste vara klar tills imorn, för klockan 15.00 kommer alla gäster och jag måste gå upp långt innan dess för jag har mer skolarbete att göra, sen tänkte jag passa på att lapa lite sol. Allt för lite färg i fejsan, dock får man ju fräknar också men det kan vara lite gulligt ibland, inte alltid men ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0