Piratradio

Filmen var grym! Bra musik, bra humor, skön stämmning, allt var bara super. Filmen får mig verkligen att önska att jag levde under denna period då pop och rock var strängt förbjuden. Men varför egentligen? Det är ju världens bästa musik och varför skulle jag vilja leva när den var förbjuden och inte kunna lyssna på den dygnet runt? Jo.. FÖR SPÄNNINGEN SÅKLART! Ni borde vid det här laget känna mig så pass bra att ni vet att spänning är det livet går ut på. Live on the edge or crawl back to the bed.
Och jag kan inte låta bli att tänka på, vilken stor jävla plåga jag skulle vara för mina föräldrar. Hela filmen har den där perfekta fuck off känslan! Åh den är helt underbar! Hela livstilen, allt! Åka runt på en båt hela livet och bara lyssna på rock, dricka öl och göra precis det du vill!
Jag säger bara, SE FILMEN!

It's that music orgasm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0