mini lap


Sovmorgon, och historiens onödigaste skoldag. Kändes det som i början av skoldagen iaf. Den började med svenska där vi inte gjorde någonting och då menar jag ingenting. Vår lärare gick runt och pratade med en och en i typ 2 min var. Sedan var det dags för matte och då fick vi en matte uppgift som vi skulle göra hemma.
Lunchen åts på Kingstown och sedan begav jag mig tillbaka till skolan för att skriva spanksa prövingen som var klar efter 25 minuter. Och här ska vi nog tillägga att prövning var 14.15 och min lunch började redan 12.00 så jag hade ganska så långt hål, inte kul!

Mot tuben och till kista centrum. Jag har fått total cravings efter en liten laptop, så nu ska en sådan införskaffas. Inne på onoff mötte jag Camilla, barnvakts barnens mamma, och hon var faktiskt där och köpte en mini laptop! Så ungefär 40 minuter senare satt vi i hennes bil på väg hem.

Så nu sitter jag och tittar på minsar på internet. Jag ska ha en...men först BIO, med mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0