Kändistätt

Jovars det var ju endel kändisar på Jeff Dunham show, mycket komiker bl.a. snygg Mårten. Det var över 6000personer på showen och endast 4 hängde in sina jackor så vi behövdes inte hela kvällen, fast resturangen hade fullt upp så jag fick hoppa in som servitris en stund. Men det gjorde inget att jag inte behövde jobba hela kvällen, inga klagomål från mig inte vi fick ju se hela showen helt gratis, och den var fan grym hade lätt betalat för att se den men nu fick jag den helt gratis.

Resten av helgen har jag övningskört och varit en sväng hos Sanne. Imorn blir det upp tidigt och köra till jobbet. Vill inte jobba! Vill sova! Men cash is king as you say!

2 (1)dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0