Ibland kan det vara bra att lyssna på vad andra har och säga

Vilken helg! Började i fredags att jag följde med Sanne till hennes pappa eftersom hon inte ville åka själv. Vi skulle vara där i cirka en timme eftersom jag var tvungen att åka hem och skriva mitt psykologiarbete, men vi blev kvar ändå tills Per kom och hämtade oss. Lördagen bestod av övningskörning, fram med moppen, fara hem till Sanne för att sedan pka hem till hennes far. Vid 1 tiden rörde vi oss in mot stan där det blev massa tjaffs om onödiga saker. Det blir så ibland när man vägrar lyssna. Men det krävs alltid två för att dansa tango.
WOHO! och idag var det premiär för AIK! Riktigt skönt med vinst! Frida jag och Gaffen begav oss hem till Kevin och chillade lite, och nu sitter jag hemma framför datorn! sova snart, upp tidigt imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0