Where do I go when the night comes?

Hahah jag hatar din bild! Du är största fjortisen! haha ouups, där jag sa det. Ibland vill jag bara stampa på dig som om du vore ett litet kryp.
Är det dags för sängen nu? Ja, jag börjar bli ganska trött och irriterad, men jag kan inte bestämma mig vart jag ska sova. 1.I stora sängen med massor av grejer i ,väskor, kläder, böcker ALLT! 2.Eller på madrassen som ligger på golvet, jag sitter ju ändå på den just nu.
Som sagt, Dagens I-lands problem och jag har jävligt svårt att bestämma mig. Så därför tänkte jag först slänga in lite bilder från vad jag gjorde under matten idag. under tiden ska jag fundera på vart jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0