Today is gonna be the day....blablabla hata rubriker

Idag vaknade jag av att Sebbe ringer mig 11.36! Fast jag klickade bara bort samtelet för jag var way to tired för att svara. Sedan kom mamma upp och sa att jag skulle ner till Vallen för Flick/Ungdoms laget hade träning och jag har ju lovat att börja träna dem. Kul Kul! Ser faktiskt fram emot det jätte mycket, det kommer bli en rolig säsong må jag lova.

Efter träningen var jag kvar en stund och pratade med Lena och Janne om hur jag ville att vissa saker skulle gå till och så. Riktigt kul att man får vara med och bestämma, det känns mer seriöst då. Men när vi pratat klart var jag tvungen att skynda mig hem för att plugga, men jag gjorde bara en sida matte sen tröttna jag och satte mig framför tvn istället. Såg på en film som utspelade sig i italien och den var riktigt bra faktiskt men när den var slut var det dags att åka ner till Vallen igen för nästa träning med junior och dam laget. Idag hade vi samträning med USK, mycket kul att träna och umgås med dem.
Sen har jag inte gjort så mycket mer. Nu måste jag fixa allt som ska med till skolan imorn och så, sen är det raka vägen i säng. Ska upp 06.15 imorn, bussen går 07.01, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0