tjena tjena världen!

Tillbaka från landet har jag varit ett tag men jag har inte orkat pallra mig till datan bara, eller iaf inte till bloggen.
Jag kan bara säga att jag hade grymt kul på Rosens land och dit åker jag gärna igen. Eller vi kommer att göra det, det vet jag. Minst en vecka nästa sommar.  Det är så himla fint där och mysigt. En sak som jag dock måste berätta är att jag och hörberg åkte fyrhjuling och det var grymt kul, fast jag trodde jag skulle dö eftersom hon kör fullfart till och med i kurvorna.

Idag har jag varit i skolan och det var inte alls kul. Aktieläraren dampade på mig för att han trodde jag var sen, men jag och 3 till hade varit och lånat böcker (med läraren) och jag hamnade sist i kön så jag kom sist tillbaka. Och då ställde jag en fråga om instuderingsfrågorna och då blev han skitsur och skrek är man sen får man fråga sin kompis och inte läraren. Då blev jag så förbannad att jag skrek tillbaka och sa att jag inte alls var sen utan att jag hade varit och lånat Aktiekunskapsboken. + att han är lärare och det är hans jobb att svara på elevernas frågor. Självklart fick jag rätt och han bad om ursäkt efter lektionen men jag var ändå sur på honom.

Nu sitter jag på vallen och pluggar medans Matilda tränar. Jag har redan tränat flicklaget så jag fick hoppa våran träning eftersom jag har massa inlämningar denna vecka. Idrottsinlämning om friluftsliv, Psykologi inläming till på torsdag och jag har fortfarande inte fått uppgiften. Väntar på att få den via mail från min lärare men den kommer aldrig fram typ. Och jag måste göra den ikväll eftersom imorn är det DERBY och då har jag inte tid för skolarbete. Och då om jag inte har fått uppgiften ikväll så är det ju hennes fel att jag inte kunnat göra den. Eller hur? Alla vet ju att det är derby imorn och alla vet att jag missar inte en gnaget match.
Imorn ska jag gå på matchen med Frida och Gaffen, vi ska mötas upp innan och käka och så. Det kommer bli najs! Sedan pratade Alex om att vi kunde va hemma hos nån av hans polare innan oxå men vi får se.

Så här såg det ut sist vi gick och sjöng gnaget
ramsor tillsammans och det var nere i prag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, den där bilden säger mer än 1000 ord... haha sköningar!

2008-09-23 @ 20:47:38
URL: http://fgauw.blogg.se/
Postat av: anna

JA det är klart! :D

2008-09-24 @ 00:00:43
URL: http://taenbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0