Sjuklingen har ordet

Var hemma från skolan idag oxå, och jag tror nog inte at det blir skola imorn heller. Fortfarande lika seg som innan. Har bara legat framför tvn hela dagen. Hade sällskap av Helena som stanna hemma från skolan för att hon hade "ont i huvet", även Kalle var hemma från skolan.
So I really got nothing to tell you guys. Men jag tänker däremot lägga upp lite bilder från i fredas! Woho!

Jag blev upphämtad i rissne och vi tog bilen bort till glasbanken, sedan åkte vi hem till Sanne för att packa väskan och göra oss i ordning.

Sedan begav vi oss hem till Danne, och så klart var Piglet med! Kvällens citat blev ju oxå - Jag går ingenstans utan min piglet!

Vi skulle käka tacos men ala var så hungriga att ingen orkade vänta eller ens laga maten så vi köpte BILLYS!

Efter maten blev det lekar. Och vi kan ju lätt säga att Sanne är mest vig. Danne tvungen att pussa Krille på hakan. Jag kan lova er att det tog ett tag innan vi fick dem att göra det. Hur svårt är det egentligen? Det är ju bara en puss på hakan, men inte i männens värld. haha

Ett par timmar senare var vi hungriga igen och begav oss till grillen för att käka. Självklart åkte sparkdräkten på igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0