past my bed time

Här ligger jag i sängen med datan på en hög av kuddar trots att det är way past my bedtime!
Igår var vi på saxen för att pysslingen skulle få se hur vi stockholmare partar på lokal puben, sedan när den stängde så gick vi hem till Joel och han har dom sötaste kattungarna i hela världen! Jag skojjar inte, de ser precis ut som mina gamla katter. En grå, såg precis ut som Erik min första katt, en svart, som såg precis ut som Mimmi. Det ända som saknades var den "oranga" katten Mulle. Aja men kul hade vi där iaf och sedan knallade jag och Jullan hem. Alarmet ringde klockan 10 idag eftersom det var match. Träffade Gaffen och Frida där och boy... hade vi kul eller? Sedan blev jag upphämtad av mamma och så åkte vi och handla middag och cola såklart. Annars har jag bara legat hemma och degat idag.
Men nu måste jag sova snart för jag har 20 sidor matte att göra imorn. SUPERKUL! naaaaaaaaaaaaaat!
Men först ska jag se ett till avsnitt från Las Vegas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0