När är det min tur att tröst shoppa?

Just nu är allting bara upp och ner. Ingenting är bra. Skolan...finns det mer att säga än att jag är mer skoltrött än vad åsnan i bamse är på sin ägare. Ni vet han som drar den stora tunga vagnen uppför det höga berget.


Lika trött är jag på strulet med min telefon. 8 gånger jag är i butiken för att byta den, och denna gång sa jag att jag ville byta modell, men nej det får jag ju inte. När man köper mobilen säger de att om man lämnar in telefonen på lagning 2 ggr så har man rätt att byta modell. Men eftersom de bara bytte ut telefonen de första gångerna så räknas de inte, sen de två sista gångerna lämnade de in dem på lagning men eftersom de inte kunde laga telefonen så fick jag åter igen en ny telefon (samma modell!) Men nu ni.. ni trodde att jag skulle få byta upp mig till en ny modell va? Nej nej förfan det är klart jag inte får.  Vill ni veta varför? Jo det är nämligen så att varje telefonen byts ut så börjar man räkna om lagningarna, för det är nämligen så att SAMMA telefon måste vara inne på lagning 2 ggr. Men eftersom de hela tiden bara byter ut telefonen så räknas det inte som en lagning och å kan de hålla på så i all evighet eftersom telefonerna inte fungerar! Inte ens de nya som jag fått. Nej men det är ju normalt att man får lämna in 8 mobiltelefoner av samma modell för samma problem.


Nej något som jag verkligen behöver nu är tröst shopping! Detta är vad jag behöver. I need! En höst kappa, en väst, nya skor stövlar och random shoes. Kläder nya tröjor, t-shirts och andra fina saker, stickade tröjor koftor. Byxor kan jag inte påstå att jag behöver men jag skulle inte tacka nej till ett par chinos. Strumpbyxor är ngt jag behöver. Smink behöver man ju alltid lite nytt av och lite nytt smink i hösten färgen skulle jag inte tacka nej till. En ipod vill jag ju också ha eftersom jag inte längre har en musik telefon och hur ska jag då kunna lyssna på musik när jag är ute och åker?

Nej nu ska jag trösta mig själv med lite Las Vegas avsnitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0