Någonstans där ute i världen sitter nån människa och läser denna onödiga smörja

Tjena Tjena mittbena förfan!
Igår satt jag barnvakt till halv 12 sedan bar det in till stan för att träffa Sanne och Ida men det var för lång kö till Fellows så jag och Sanne beslöt oss för att åka till huset istället. Jag och Ida skulle mötas upp på hemvägen istället och åka hem tillsammans. Men så blev det ju inte utan jag mötte henne i sollentuna när jag var på väg hem till Joel för att hämta hennes väska men den hade hon precis hämtat så då slapp jag gå dit, skönt! Även om det bara tar 5 min att gå mellan våra hus.

När jag vakna imorse så gick jag hem till Maria och plockade upp henne sedan bar det av hem till Weiner på barnkalas och dirket efter det så bar det av ner till vallen för dubbla ispass. Efter träningen så åkte jag, Ida, Rosen, Krimmi och Elli till stinsen för att käka på donken. Vilka tror ni vi möter där då, om inte Ante och Co. Fan va sollentuna är litet ibland, trots att det tar upp 4 pendeltågs stationer!

Juste btw, igår påväg hem när jag satt på nattbussen fick jag det mest skummaste samtalet någonsin, och innan under kvällen fick jag ett ganska så skumt sms oxå. Asså inte freaky/läskigt skumt, utan bara konstigt för det trodde jag verkligen inte om den personen. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0