men hon är som 35

Igår spenderade jag kvällen hos Bellis kusin, och satan vad kul vi hade! Riktigt kul och Bellis kusiner är helt sjukt roliga. Stollepärisar hela bunten! Vi drog där ifrån vid 12 eftersom Bellis skulle träffa David och jag ville ta sista tåget hem, för vem pallar sitta på natt buss från farsta strand till sollentuna? Inte jag iaf. Jag skulle ha mött upp Gabbi och co vid helenelund men när jag kom dit så hade de redan åkt där ifrån. Så då knallade jag hemåt eftersom bussen inte gick förens 30 minuter senare.
Pratade med Sanneplutten på vägen hem och lite med Maria oxå. Trevligt, så jag slapp gå den långa mörka vägen helt själv. För hade jag vetat att det inte var kvar i hld så hade jag åkt till sollentuna och tagit bussen därifrån och då hade jag sluppit gå, men men sånt är livet.
Fler bilder kommer, väntar bara på att jag ska få dem från Bellis.


Snabb fråga bara.... Varför ser jag ut som om snuten just åkt förbi? som Shavin så fint utrycker det. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0