man kan ju undra

Ibland undrar jag verkligen om min mamma är dum i huvet på riktigt.
Som imorse när jag vakna så hade jag jätte ont i halsen/svaljet eller jag har haft det ett bra tag nu, flera mornar. Så när jag kommer ner till frukosten så ber jag henne boka en tid hos doktorn så att jag kan kolla om det är streptokoker eller inte. Jag vet att jag tog bort halsmandlarna men jag kan ju fortfarande få viruset, bara att man inte svullnar upp så mycket. Vet ni vad jag får för idiotiskt svar? -Eller så slutar du bara springa ute hela nätterna och sover i stället.

Men snälla kärring jävel släpp det där nu! Kan du inte bara inse att jag är sjuk på riktigt. Den där "händelsen" som du är så sur över hände för 2 veckor sen snart, GE DIG! Som om jag skulle få halsfluss 2 veckor senare bara för att jag var ute en helg. Gick du ens i skolan överhuvudtaget när du var liten? För det verkar inte som om du har gjort det med tanke på vad du har bakom pallet ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0