Mamma blir nog inte så glad

Idag när jag skulle gå upp så sa kroppen NEJ! Det gick inte, jag är sjuk på riktigt. Jag hade jätte svårt att somna inatt, låg och vred och vände hela tiden och sista gången jag titta på kloan så var den 05.35 och att klockan sedan ringde 08.30 klarade inte min kropp av så jag sov en stund, en bra stund till. Jag gick upp vid 11 istället.
Trots att jag är sjuk och huvet dunkar och näsan rinner så har jag haft en jätte mysig dag idag. Lunch med pappa, tv tittande med lillebror och sedan tog jag med mig Dante oc åkte till Kista för att byta min telefon. De ville ta in den på lagning först, jag ville helst inte det men de sa att jag skulle göra det och sedan lämna in en reklamation, eller hur det nu stavas. När jag var klar på the phone house så satte jag och Dante oss på tunnelbanan och åkte in till stan för att hämta ut mammas klocka. Sedan gick vi till seven eleven och köpte 2 bullar, en liten till mig och en stor till Dante. Efter det bar det av hemmåt och nu sitter jag här framför datan och försöker lista ut hur jag ska göra med min förkylning och skolan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjant

2012-05-29 @ 10:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0