La day

Idag var en seg dag i skolan vill jag lova.
När jag sluta så åkte jag direkt till kista för att möta upp mamma och ta bilen hem, skönt att slippa ta bussen ibland. Man slipper ju gå de där 3minutrarna från bussen. Aja hemma chillade jag framför tvn ett tag sedan åkte jag och mamma till kista för att köpa nya bhar till mig. Vi fick med en hem och matchande trosor, ett par ur söta knästrumpor och strumpbyxor + hanky panky trosor till Ida. Vi hittade egentligen 3 bhar till men de fanns inte i rätt storlek men de fanns troligtvis i solna så jag ska åka dit och kolla imorn efter skolan. Sedan bär det av raka vägen hemm till Sanne där det blir middag och så.
Men nu måste jag sova för imorn är det idrott klockan 8.

Kommentarer
Postat av: Ankan

soligt i klassrummet som vanligt (;

2008-09-26 @ 13:50:49
Postat av: anna

ja det är klart!

2008-09-27 @ 16:51:44
URL: http://taenbira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0