Jagne kvitterade på stopptid

AIK var på väg mot sin första derbyförlust för i år då Saihou Jagne frispelades av Daniel Mendes i den 91:a minuten. Ensam med målvakten gjorde "CH" inget misstag utan kvitteringen till 1-1 satt i nätet och det stora jublet utbröt bland AIK-supportrarna.


Denna text är tagen direkt från AIK fotbolls hemsida



Jag måste bara säga en sak, i mina texter har min låtsas pappa, Martin kanske inte framstått som den bästa personen. Men nu måste jag säga att det är fel, han är verkligen bäst! Inte bättre än min riktiga pappa för det förstår väl alla. Men Martin är ändå jävligt bra om jag får uttrycka mig så. Idag när jag kom hem så satt han "uppe och väntade på att jag skulle komma hem", direkt när jag klev innanför dörren så stängde han av datan och gick å la sig.
Visst jag vet inte om det var därför han satt uppe men kan ju ändå hoppas på att det var därför, och jag vill tro att det var därför. Vi ungdomar vill inte att våra föräldrar ska bry sig men ändå ÄLSKAR vi sänna små gester(vet ej hur det stavas, hjälp mig med stav fel?) som denna. Vi vill inte erkänna det men vi gillar det för det visar att ni bryr er.
 Det behöver inte va denna hets me att ringa var 5e minut och kolla vart vi är utan bara kolla tt vi kommer hem och sedan är allt lugnt, inget mer dagen efter som att man kom hem sent eller så utan vi fattar redan när ni sitter och "vakar" över att vi kommer hem.
Tack Martin!


Kommentarer
Postat av: Jessika

tjänster*

2008-09-24 @ 23:53:33
URL: http://jeskka.blogg.se/
Postat av: anna

nej ingte tjäster utan typ chester... tror jag att det stavas haha

men tack ändå ;)

2008-09-25 @ 00:13:22
URL: http://taenbira.blogg.se/
Postat av: Jessika

haha, jaja! :P

2008-09-25 @ 00:22:06
URL: http://jeskka.blogg.se/
Postat av: Anonym

gester annars hahaha

2008-09-25 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0