I'm out of here

Sho pussys! Lite sent för mig at sitta vid datan nu. Eller är det, mamma?
Nej ännu har jag inte lyckats förmå mig till att packa väskan. Har jag berättat det att jag, Rosen, Krimmi och Jullan åker upp till Rosens landställe för att hälsa på hennes bror, eller rättare sagt gratta honom. Han fyller nämligen år och ska ha ett "litet kalas", det kommer bli awsome!

Det negativa är att jag går i skolan 8.35-16.00 och bussen går 17.00 från centralen så jag måste ha med exakt all packning till skolan. Fattar ni ALL PACKNING! och jag är ju inte den som packar lätt. Har alltid förmycket med mig, och som grädden på moset har jag idrott sista lektionen vilket betyder mer kläder och blöt handduk, GREAT! It's a big OHNO!

Nej packning var det... Vi ses igen när jag kommer hem! Bye bye hoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0