Idag har det inte hänt mycket

Klev upp vid 12 och då satt Helena nere vid datan i vardagsrummet så jag hade sällskap hemma idag med. Satte mig vid tvn en stund, sedan beslöt jag mig för att ta hunden till ica för att köpa glass, hyrde film gjorde jag oxå. Det blev filmen Juno. Resten av dagen har jag bara sovit, vaknade sedan lagom till Idol så jag hann och se människorna skämma ut sig, och fan va snygg han i juryn är, Andreas Carlsson. SKULLE INTE BANGA! Han är ju sådär sjukt mystisk.

När idol var slut så duschade jag Dante för han luktade pyton och han ska till läkaren imorn jag tror nog inte det blir så kul för dem att undersöka honom med den stanken så jag duschade honom och nu luktar han fräsht sommaräng! När jag skulle torka honom så orkade jag inte sitta och gnugga han med handduken så jag tog fram hårblåsen och fönade han torr. Tro det eller ej, men han stod kvar. Jag tror till och med att han tyckte det var skönt.

Men nu käre folk ska jag se på Las Vegas och sedan sova för imorn ska jag upp tidigt.

Kommentarer
Postat av: isabelle

kommer du till skolan imorrn eller:)?

2008-09-11 @ 17:38:24
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0